Olembek 2012

Hari ni sempat lah tengok ho ho ho limpik kat telebesen tue. Baru hari ni sedar kewujudan chanel sukan tue. Hampagas kan? Bertahun dah melanggan astro tue, chanel yang aku hafal TV1, TV2, TV3, RIA, PRIMA, OASIS, NTV7, TV ALHIJRAH, TV9, 8TV dengan chanel 701. 701 tue pon pasal aku gila CSI. Kalau x, takdenye der aku nak gatal-gatal tangan bukak chanel tue.


Oh, tadi aku tengok bola baling. Ya Rabbi. Aku rasa orang silap la panggil menan tue bola baling. Aku tengok deorang maen tue tak macam baling pon bola tue, macam rejam sampai tembus ade laa. Tengok deorang maen, rasa malu pulak nak mengaku aku penah jugaklah maen menan tue masa kecik-kecik dulu. Kalau nak bandingkan, memang jauh panggang dari api la aku nak merasa join ho ho ho limpik tue. Join ho ho ho lembek boleh laa. Haha.


Walau macam mana pon, semangat kesukanan tue yang penting. Urrrgghhhhh! Berkobar-kobar ni. Aku masih percaya Malaysia mampu berada sebaris dengan deorang-deorang tue walaupun tak tahu lagi bila boleh jadi kenyataan. Yang penting, SEMANGAT!!

1 comments:

syahmi said...

cik apple masuk olembek 2012 acara kuat lentang atas katil hahaha

Post a Comment