happy ke???


jgn tnye soklan tue kt aku la
pegi maen jauh2
  aku tengah sakit hati ney
tawu la anda semua sangat rajin
dan baik hati
yang sampai tak pernah miss nak engatkan aku
tentang realiti tue
tapi tak perlu lah nak ulang berkali-kali
ape u all engat i ade masalah alzheimer ke
yang lpe je sume mende??
aku muda lagi kot
mungkin bagi u all benda mcm ney
rase mcm sangat lawak
but not to me,ok ?!!
situasinye sama saje macam u all ckp
" gemuk!! " pada org yang mengalami masalah
berat badan berlebihan
cuma isu saje yang berbeza
oo..ske sgt la kate aku kecik
memang aku kecik
aku pon taw la
xpayah nak engatkan ak banyak2 kali la
aku tak perlukan ramai P.A.
untuk bagitawu aku pasal tue
pasal menda yang aku memang sedia tawu
engat aku suka sgt jadi seorang yang boleh
didefinasikan sebagai kecik?
engat ak xterasa langsung2 ke u all ckp
cmtue kat aku?
xkan aku nak maen aci kayu je
buat muka toya takde perasaan bila u all ckp cmtue kat aku?
engat aku ney ice-cold heartless ke?
ngee~ ckp lebih2 pon
u all bukannye paham
sebab u all tak berada dlm situasi itu
dan tak pernah tawu ape rasanya
serta tak pernah cuba untuk meletakkan diri anda 
di tempat orang itu
pastue boleh pulak gelakkan aku
sakan pulak tu
ape???
kira ade isu ke kalau aku kecik sekalipon?
kacau korang ea?
ape bila aku kecik cmney, korang tumbuh kudis kat telinga ke?
ampun la..haih!
aku dah tak lalu nak mendengar org ckp
"budak kecik" kat aku
aku ampun lagi la kalau yang cakap2 tue
kawan2 aje
yang enche sorang tue pon 
riang ria je masuk group tue pe kes?
usik konon..gi maen jauh2 la..
heeee!!

3 comments:

Yana said...

chill la farah. gurau2 je tuhh.
kalau tak suke, senyum jee.
lagi kite tak suke, lagi depe kacau.
chill ok?

saya afiqah laa (: said...

hehh kecik2 kau pon kau chomel ape..alaa farah chill derr..hehh byk tau kelebihan org2 yg bersaiz kecil ni salah satu nmpak muder jep..ta mkn dek usia..untunglaa badan~



"setiap sesuatu tuu ade kelebihan yg tersendiri hokey :) "

APPLE LEMON said...

baek kwn2..trimas~ =)

Post a Comment