rosakkah??

Tak tahu lah samada alat penimbang berat kat umah aku tu rosak ataupun miracle terjadi sebenarnya. Hari-hari aku timbang berat aku. tue je la keje tetap aku sepanjang jadi penganggur terhormat kat rumah ney. Selama aku dok timbang hari-hari ney,maintain lagi lah. Still 44-45. Tak pernah lagi la jarum tu terlebih dari 45. Haha~ Tiba-tiba semalam dye tunjuk 43++ . Pagi tadi aku timbang pon,still sama. Rasa nak melompat pon ada. Tapi aku takmau lah seronok sangat. Yelah.. Manalah tau tiba-tiba penimbang tue rosak sebenarnya. Takke kecewa aku jadinya nanti kan..Jadi, anggap ajelah penimbang tue rosak walaupun kebarangkalian itu ada sebab aku pegi jogging semalam. Sebenarnya dalam hati dah sengeh darlie memanjang dah.. Haha~ 


p/s : jgn terlalu yakin dengan sesuatu yang berlaku. Adalah baik untuk mempunyai prasangka yang positif supaya jika berlaku sebarang kesilapan teknikal,tidaklah terasa sangat kecewa. Smile~

2 comments:

saya afiqah laa (: said...

alaa terima jep laa hakikat yg u da kurus laa..

APPLE LEMON said...

haha~ takpe..i akan teruskan misi mencapai berat bawah 43 ney..hehe~

amacam hidup baru? bz eh? susah x?

Post a Comment