Lagu Tiga Kupang

Ok!
semalam ribut melanda
bukan melanda kamunting eh
melanda daerah hati aku aje
entah apa masalah entah
tetibe je aku rasa nak naik hantu
mujuq badan tak tukaq jadi hijo lagi
kalau tak, memang ada bau - bau nak dicalonkan
bagi watak incredible hulk edisi melayu laa




selalu bila aku hangin
yang jadi mangsa
biasenye kanak - kanak bawah umur
kat rumah aku ni memang takde orang laen la
selain budak sorang tu
hailaa~
manyak kesian sama dia maa
selalu jadik mangsa
al - maklum lah
dia sorang je paling kecik
bukan aku sorang je selalu bedal dia
mak aku, abang aku, adik aku lagi sorang tu apatah lagi laa
bukan hape
dia kan kecik lagi
jadi, bila kena marah pon
esok - esok lusa dia lupa dah
tapi kalau nak dimarah yang dah tua bangka ni
boleh jadi dendam meh
bahaya!!
jadi, saranan aku
kalau korang nak lepas geram,
telefon aje hot.fm zon bengang
eh? apa tiba - tiba ni?
takde kaitan langsung!
G - I - L - A !!



tapi, bila aku dah marah adik kecik aku tu
malam tu, mesti aku menyesal tahap gaban
tak tipu habaq kat hang
tambah - tambah bila teringat muka dia lepas kena marah tu
memang melimpah - limpah ke ladang teh la ayaq mata aku
mula la rasa bersalah kat dia
tu yang aku sampai tidoq pukui 3 tu
takut mata sembab
kantoi la aku leleh
malu beb!!
rockers nangeh
heee
ape barang ngen ?!!



jadi, solusi nye
pagi - pagi buta
time nak sahur tu
aku kejut dia
haha
kan aku cakap
budak - budak ni memang tak kisah je kena marah
dia bangun buat muka toya je sambil tengok jam
langsung tak hengat semalam dah kene balun ngan aku
aku marah aje
belom sampai pukul ek
harap maklum
piuuuuwww
legoo den
haiyee~

Sampai di sini karutan tak munasabah aku. Hingga bertemu lagi. Ceeewaahh!  *muka perasan hodug kembang - kembang kempeh*      * blink*      * blink*    hahaha 


Tajuk entri langsung takde kaitan. Saje aku buat camtu. Padahal nak cover takde idea nak taruk tajuk ape sebenarnya. Bweeek~

0 comments:

Post a Comment