nyum nyum nyum

Malam ni misi diteruskan lagi. Keje - keje mencomotkan dapur ma aku. Hahaha. Sakan aku siapkan bahan - bahannya. Kali ni, chocolate chip cookies plak. Resipi macam biase. Google aje. Tapi diubahsuai jugak lah. Ikut citarasa sendiri. Yang mana aku tak suka tu, aku tak masukkan lah. Macam kelapa kering tu. First time try ni. Entah jadi entah tidak. Baru masuk satu loyang. Sekarang tengah tunggu masak le tu. Sambil - sambil tu, aku tengok majalah 3.

Kali ni cerita pasal merdeka. Part yang aku tengok ni, pasal kapten kobayashi. Sedih lah pulak aku tengok. Huhuhu. Dia ni sangatlah terharu menerima kunjungan kawan lama dia, Dato' Aziz. Nangis jugak lah. Haish. Pantang sungguh aku tengok orang nangis - nangis ni. Maklum lah.. rockers kan. Ahaks Hahaha. Dia ni sgt appreciate persahabatan deorang. Terharu sungguh aku. *sob..sob..*

Baik. Kembali kepada cerita cookies aku tadi. *chewah!!* hahaha. Pukul 12 baru siap semua. Sempat jugaklah aku lari - lari tengok cerekarama kat tv3 tu haa. Ngekek aku gelak. Hahaha. Haa.. ni aku nak share gambo cookies hasil eksperimen aku bersama adindaku. Ade yang kecik molek. Ade yang gedabak sebesar - besar alam. Hahaha. Tapi, rasanya memang boleh lah kalau nak buat pancing budak - budak. Coklat cip. Hahaha. Bijak tak aku memikat hati budak - budak? lalalala~

rupa memang tak comei langsung. Tapi apedehal kan.
Nak masuk perut jugak. Kalau takde orang nak sentuh, takpe..
adik aku ade. Hulur la ape pon, dia sumbat mulut jugak. hahaha.

3 comments:

Yana said...

sila la post ke umah. haha. aku pon mcm adk kau. makan jeee

saya afiqah laa (: said...

waaa best yee dpt buat kuih raye!! na join!!

APPLE LEMON said...

yana : kalau aku pos, tak sempat sampai dah habis.hahaha~

piqah : jom!jom! dtg umah, kte buat sesama.hehe~

Post a Comment