Dewasa atau kanak-kanak?

Okeh..mai tolong tengok sat gambaq kat bawah ni.
Tengok2 lah no,tenung2..nampak gambaq apa?

Posted Image
dah nampak ka gambaq apa?
okeh,mai kita check sama ada anda masih kanak-kanak
atau sudah pon dewasa ye..



Kajian menunjukkan, seorang kanak-kanak tidak melihat pasangan intim tersebut sebab mereka tidak mempunyai sebarang memori berkaitan senario sebegitu. Yang mereka nampak hanyalah 9 ekor dolphin aje. Tapi tak semestinya jugak. Sebab budak2 sekarang pon dah didedahkan dengan mende2 camtu sejak kecik lagi. Bukak aje tv, dah boleh tengok. Perkara macam ni dah jadi terlalu open sebenarnya. Sampaikan iklan kat telebisen pun banyak yang guna unsur2 gitu. Tu belum cakap pasal cerita2 dongeng kanak2 macam sleeping beauty, snow white tu lagi kan.






p/s : Ini adalah satu ujian untuk melihat sama ada mempunyai minda yang dah corrupted atau masih suci. Kalau anda gagal melihat dolphin2 itu dalam masa 3 saat, bermakna otak anda memang dah corrupted teruk..

7 comments:

Yana said...

ok, sekor dolphin pon aku tak nampak.
tak nak pandang lama2 gambar nie

Zuhair said...

ah..!!!
mana dolphin?! mana dolphin?!
tidakk...!!!

APPLE LEMON said...

haha. aku mula2 pon tak nampak dolphin tu. kalau tgk btol2 bleh nampak sekor dolphin antara tangan kanan yang lelaki dengan tangan pmpuan tue. ce tengok..ce tengok..kepala lelaki ngan pmpuan tue pon sebenarnya adalah gabungan dua ekor dolphin..

Zuhair said...

owh...
kita semua gagal ntuk melihatnya dlm masa 3 saat...

saya afiqah laa (: said...

yeahh!!otak aku masih suci lagi sebab aku berjaya nmpak dolphin2 hitam tuu..hahahhaa walaupon bukan dalam masa 3saat at least aku nmpk laa jugak an..hehehee :P

Yana said...

stelah pikir balik kenapa aku tak nampak dolphin, rupenya baru aku tau.
aku dah tak ingat mcm mana gambar dolphin.haha

APPLE LEMON said...

cik afiqah laa : haha~ otak kita semua masih suci lagi.heheh~

cik YB : aku ske statement ko yana..haha~

Post a Comment