lukisan adik aku

ni la sungai yang adik aku lukis hari tue. Aku pun tak faham kenapa
dia lukis matahari tu tengah sedih. Tak perasan plak dia ada lukis matahari.
Tak sempat plak nak tanya knapa dia lukis cmtue. Kalau sempat dia jawab tu,
mesti aku akan gelak tergolek-golek dga jawapan dia. Dia ni mmg lawak cket.hahaha~

 ini aku fokuskan dekat sungai dia aje. Nampak tak bape
banyak sampah yang dia lukis kat situ? Ada la jugak ikan beberapa ekor.
Ntah ikan ke sampah ntah.Hahaha~ cuba fokus kat atas tu, belah kanan.

 
haa..ini la gamba yang aku suh korang fokus tadi. Kan aku cakap,
imaginasi budak2 ney laen macam cket. Ni aku tak tau lah ape yang
dia lukis ni.nampak macam itik pun ada. Macam rumpai air pun ada. Hahaha.
Mana ada rumpai air kat sungai kan? Aku rasa dia nak lukis donald
duck ni, tapi tak jadi. Haha~ Tau apa dia jawab masa aku tanya ni ape?
Ni ular! hahahahahahaha~ putus urat kentut aku!

Haa..ni satu lagi. Ntah ikan ke plastik sampah ntah yang dia lukis ni.
Agaknya ikan yang dah buat pembedahan plastik agaknye kan?
Hehehehe~

4 comments:

Yana said...

comel. haha.

saya afiqah laa (: said...

ntah ikan tuu hidup ke mati agaknye an..hahhaaa rupe mcm ikan tengah lemas dalam air jep..

haa aku rase matahari tuu muke sedih sebab tengok ikan tuu minta bantuan oksigen kot sbb smpah byk sgt..chomell laa derr!

APPLE LEMON said...

piqah : haha~ aku pon rasa ikan tue lemas tak cukup oksigen..takpon sebab ekor dia kejang tak boleh nak berenang.hahaha~

Zuhair said...

hahaha
serius lawak

Post a Comment