hadiah terbaik!!

Ok,baek! Hari ni aku nak cakap pasal hadiah. Tak kisah lah hadiah hari lahir ke, hadiah anniversary ke, hadiah nak bagi org kawen ke, hadiah untuk org bru dpt baby ke, hadiah sebab dapat markah 100 ke. Selalu korang bagi ape? Kalau tanya aku, yang ada dalam kepala ni coklat aje. Haha~ Pasal semua orang suka makan coklat. Tambah2 pengaruh iklan cadbury yang sweet tue kan.. Hehehe~ Aku ney memang kering idea cket bab2 hadiah ni.

Memang selalunye yang terlintas kat kepala otak aku, coklat, teddy bear, jam tangan, minyak wangi . Pusing2 itu aje la pon. Kalau hadiah untuk bagi kat orang baru dpt baby tue, msti la baju baby. Takde mende laen. Tapi semalam aku telah mendapat inspirasi daripada seorang lelaki ini. Ni pon aku baca dari kosmo! semalam. Tawu apa dia beli untuk bini dia sempena anniversary dia yang ke 30 tahun? Aku pon tak pernah terfikir. Memang tabik spring toing3 la kat dia ni. Tapi kalau aku jadi bini dia, taktaw la nak rasa happy ke nak jeruk perasaan bila dapat hadiah tu.

Klau aku jadi bini dia, mesti aku fikir dia dah tak suka tinggal serumah ngan aku. Tak pun aku akan aggap dia fikir aku busuk,pengotor yang sampai bagi hadiah tu kat aku,macam takde mende laen aje. Walaupun kau bayar mahal untuk dapatkan hadiah tu, tapi aku still tak boleh terima. Aku tak sangka kau sanggup bayar semahal itu untuk sesuatu yang begitu simple macam tu.

Hahaha~ mesti korang tertunggu apakah hadiahnya kan? Sabar2..Aku nak bagitau la ni. Kejap ye. Aku nak bagi gambaran lebih jelas. Haa..tengok gamba bawah ni ye..

ye! benor! sebuah tandas! tapi bukan yang sebijik macam kat atas ni laa..

Jadi kawan2..lepas ni boleh la cuba bagi hadiah tandas awam pada rakan2 ataupun sape2 yang anda suka ye..Hahahaha~

7 comments:

Yana said...

ok, aku bagitau awal2.
aku tak nak hadiah tu.
jgn cube bagi dekat aku wpon kau syang aku :)

APPLE LEMON said...

hahaha. cik YB, aku bagi bus stop ok x? hehehe~

saya afiqah laa (: said...

hahahaa cik apple.bus stop aku ta mau aku nak aiport bole?!!

Yana said...

aku mintak jet peribadi sebijik ye. pqa, airport je nak watpee? haha

APPLE LEMON said...

afiqah : tue dye,nak airport..buleh3..takdak masalah..nnti aku pi cari kt supermarket yg mainan punya..hahahaha

yana : jet pon aku bleh bagi, jet menan tu la..haha~ nnti pi tumpang landing kat airport piqah ye..hahahahaha

Yana said...

haha. satu set jela ye kau beli nanti. aku boleh bagi kau hanger jet sebuah. amek reban ayam aku jee.haha

APPLE LEMON said...

reban ayam tu ade ayamnye ke tak? kalau penuh ayam, bleh jugak.haha~

Post a Comment